mariaslive

Alla inlägg under januari 2010

Av maria - 30 januari 2010 10:47

i dag ska jag typ fixa upp i mitt rum det är ett måste !!!!!!!!!!

sen ta en duch sen fixa nått att äta :) mums sen fixa mig sen dra ut :D haahahaa

sen vara ute ett tag sen hem :) till datan :D haha sen sova :D  aa det låter som en bra dag för mig !!!!!!!!!:D:D::D:D  

Av maria - 30 januari 2010 10:42

i går hämta vi dom från dagis ju:D sen jag vill till macaken där vi kökte kakor till dem :D sen  gick vi hem och satt på en film åt det sen lagade jag maten medan vicky tog en duch :D haha sen vänta vi på tiden skulle gå:) sen började vi fixa oss :D vi åkta till kista ett tag sen åkte vi in till stan men det var super kallt :O:S så åkta till kista igen där vi åt hahah  sen gick vi till  ica för att handal för kväll:) köpte en coca cola ,redbull,och en chips påse haha men åt inget så får väll äte senare i dag ;):D ajaja så sågtyp dagen ut :D

:D

Av maria - 30 januari 2010 10:41

hej alla:D nu ligger jag i min säng har nyss ätit lite fil:) haha mår lite bätre i dag så ska ta det lungt på dagen för vi ska inte ut med vickys minsta syskon :D haha aajaj nån anna gång ;) men i kväll blir det ute gång :) wooww :D 

Av maria - 29 januari 2010 23:47

god nattttt :d

Av maria - 29 januari 2010 23:43

                

:D

Av maria - 29 januari 2010 23:40

                                               SKA
sova nu mår inte bra

                                                 så jag    säger vad jag gjorde i morgon:)

hee sov söt:D         

Av maria - 29 januari 2010 15:27

nää nu ska jag se på tven:D men först ska jag platta håret lite ;) sen måste jag lägga nerd allt jag ska ha me till henne :D woow   hee fundar på att köka kakor :D till oss sen;D ska fråga sen :D hee men :D vi hörs väll om  ett tag inna jag går ut :D

pösss :D

Av maria - 29 januari 2010 15:24

idag har jag bestämt att det ska vara flera bilder :D''





                    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards