mariaslive

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av maria - 24 januari 2010 23:49

            

Av maria - 24 januari 2010 23:23

snart i söndag slut :/ och skola i morgon:( .... men nu ligger jag i min säng har sätt på johan falk:D haha det var jätte spänande :O haha men nu tog det slut ååå kunnde man inte vara ledig i en dag till:O:(  önsk man kunnde det :( men inte så lång dag i morgon tor jag :) haha ajja men ska klara av dagen !!!!!!!!

Av maria - 24 januari 2010 19:06

hej alla glad :D har nyss tagit en duch :D haha det var skönt nu väntar jag bara  på att blåsingen ska bara sen johan falk:D haha :D hee sen blri det nång sova börjar (.15 i morgon:( orkar fan inte men men :D pusss:D

Av maria - 24 januari 2010 19:06

hej alla glad :D har nyss tagit en duch :D haha det var skönt nu väntar jag bara  på att blåsingen ska bara sen johan falk:D haha :D hee sen blri det nång sova börjar (.15 i morgon:( orkar fan inte men men :D pusss:D

Av maria - 24 januari 2010 17:34

   bok tips)





1.... inte utan min dotter

2.... prins andrlunda

3.......såld

4....... pojken som kallades det ......

5 bakom stängda





alla är utspelad på sann histora minns inte vad författarnde hetta på alla utom en och det pojken som kallads et

som e gjord av davie pelser tor han stavs så:):O det boken är sååå bra men då så hemsk:(


fråga mera :D

Av maria - 24 januari 2010 17:21

                                          du och jag vi sitter på en sten och du säger en massa saker och ger mig en puss på kiden och frågar gillar du mig

jag svar nej du blev ledsen

men du fråga på nytt finns jag i ditt hjärta

jag svara nej igen och du föll en tår till

men du fråga på nytt igen om jag dör skulle du gråta?

jag svar samma sak igen

men då reser du dig upp

men jag tar din han och säger

jag gillar inte dig utan jag älskar dig

du finns inte i mitt hjärta utan du är mitt hjärta

om du dör skulle jag inte gråta utan skulle

dö jag ochså






om du skulle försvinna i en mörk grotta skulle

jag leta efter dig skulle vara dig ljus tills du hitta ut

men när du väll e fram skulle jag vara ditt ljus endå

ditt ljus som leder dig vart du engår

skulle även var din ämgel och vaka över dig

så att inget händer dig





Av maria - 24 januari 2010 17:15

hej alla glad komm nyss hem från kalaset :D han blev glad för det han fick:D haha åt massa tårta och kakor :) hee men nu ska jag snart äta sen ta en duch efter maten :D skönt som fan:D sen blir det nång tven:D


      

Av maria - 24 januari 2010 13:40

yeessssssssssssss är sååååå glad  i morgon kommer min faster och farbor till Sverige från Grekland:D::D SAKNAR DEM JÄTTE MYCKET FAN :D men i morgon får jag se dem :D men nu snart ska vi i väg:D haha kommer ta lite bilder som kanse kommer att lägga uppp:D men fan kan inte plugga har typ tappa bort min svar :O så måste gå till min läre i morgon på engång och plugga som fan sen :O men men  kommer nång klara det :D heee  men nu ska jag ta och sluta skriva puss och kram:D




  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards