mariaslive

Alla inlägg under augusti 2010

Av maria - 21 augusti 2010 15:47

hej alla glad blogg läsare ... ligger bara i soffan å har typ gjort det sen jag vakna haha men vid tre komm alex en kompis han skulle lämmna mitt busskort han låna i går:) för han glömmde allt i bilen... hade ju film kväll här i går så jag tor hans mamma släppte av han mene sen när han komm gick jag å handla lite mera gott till i kväll:D men men e föryld:( så det e skit jobbigt :( saknar min bebe jätte mycket:( men hoppas jag orkar se han i morgon hee att jag inte e är föryld då så han inte blir sjuk;) ajjaa pusss

Av maria - 20 augusti 2010 18:57

namn: vicky ;)

ålder 18 född 1992 ;)

bor stockholm ;)

fråga mera så får du veta mera ;))


killar i åldern 18-20 :) med bild ! 



  

Av maria - 20 augusti 2010 18:49

 här har ni en under bar kille som e singel :) som söker tjeje :) i åldern 17-19 år;) du ska vara född 1990-1993;) här kommer bilder på han å lite mera info;)




        




namn :pierre :)

ålder 18 år född 1992 ;)

bor i stockholm 

vart kommer han i från sverige och Gambia;)

han är helt under bar person han har hjärta av guld

han är ca 1,90 cm lång :)

så tjejer som är intressrade å är mellan 17-19 år skriv till mig om berätta om er själva :)så kanse du får en träff medhan :)

Av maria - 18 augusti 2010 23:24

   vicky asså gummna jag vet att v kan bråka mycket men jag hatar varända min då vi bråkar hatar att bråka med dig hatar att se dig ledsen :( asså du är sååå under bara snäll vet att vi kan bli sur på vandra lätt men allt löser sig eftter typ en timme gumman vet ej hur jag skule kunna klara mig utan dig ;( jag älskar dig skit mycket ! lovar dig baby min du är som min fru hahah ;) älskar dig gumman








Av maria - 18 augusti 2010 23:13

Av maria - 18 augusti 2010 23:09

Av maria - 18 augusti 2010 15:23

hej alla :) i dag var det typ  första dagen i skolan å typ sista dagen  haha eller aaa sista dagen man börjar i skolan efte sommaren :O skit sjukt ajajaj det var helt okej i morgon ska vi han nu ute dag hahah skit trågigt :S haha men men vad ska man göra :P måste hitta min sladd till kamerna för att ladda den ¨ta ut alla bilder för mamma ska låna den till när hon ska åka till Norge :)hhaa ajaj ;D vi ses :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards