mariaslive

Alla inlägg under augusti 2011

kul

Av maria - 28 augusti 2011 17:51

Hej alla sötisar! har inte äns orkart att göra nått i helgen :O asså du menar jag inget ! fredags var ju på ett jobbmöt lite tips å sånt :) sen möte jag min mamma i kista vid 3 för att handla lite på ö&b sen åkte vi å handal mera me mammas kille haha ajaj sen var jag ut ett tag på gården med en lite grannnn tjej :) å praade med henns mamma :) som äran min kompisar sy mamma plast mamma låsa mamma nu vad man säger ? ifalla det blev tackos till midag mums :D!  ajaj Lördagen hag jag sååå booring asså seriöst ? va ba hemma :( ajaj nu ligger jag i min säng å är skit trött för jag vaknade kl 8 i morse å kunnde inte sommna om -.- kul så jag börjar bli fett seg redan nu :0 så jag ska nång läsa en bok som jag lånade för på bibblan ;) blodsbröder en sann histora kommer nång lägga uppp lite vad jag tycket om den när jag är klar :)  juste ska kanse lägga in en vido med lite bilder på mig :) !!



Av maria - 24 augusti 2011 22:41

  oj DET e typ tusen år sedan jag bloggade :O hära  asså jag lovar att blogga men det blir aldrig av :O -.- men det har hänt skit mycket under den sista tiden små bråk här och dära varit inne på08 haha kul nottt!! men ifall var inne en dag på dagen sen blev det på kvällen :) mer kul  :) eller kanse man börja bli för gammal? ifalla asså nu har man ingen skola :O utan söker jobb -,-kul när all  arbeten vill ha 4 års ervarhenhet vad fan ska jag få den i från:O? seriöst ? jobbar just nu på en benmaningsföretag eller är ansälld dära :) såå det ringer ju när det finns jobb -.- sen har man en interdjuv i nästa vecka :D kul hopp man får det ska börja öva men frågor redan nu!!!!!! 

kommntera gära vad du vill att jag ska srkiva i  blogga

tex



! mitt liv

2 recpet

3 vad jag tycker tänker om sex och alkhol :)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards