mariaslive

Alla inlägg under januari 2010

Av maria - 29 januari 2010 15:18

- mamma ?

- aa gumman ?

-tro du Morfar och Farfar kommer känna igen varndra där och tror du det kommer vara bästa vänner `?

- ja det kommer det..

-mamma jag vll att morfar och farfar hämtar mig när jag dör ?

mamma hade läst då hur boken flickan med sval stickan men att var fem år och säga så undar vad min mamma tänkte då

Av maria - 29 januari 2010 15:02

i bland tycker jag livet kan kännas meningslöst att bar få se hur dina näraste blir sjuka :( det gör så ont i hjärta ¨å du bara står där och gör inget :( fast du vet att du intekan göra nått så gör det ont :( så känner jag nu när för typ ett år sen fick jag reda på att min farmor hade cancer  skellet :( grät som fan och kännde inte igen mig på flera dagr som tur var hade jag mina vänner där som lyssna men måderna gick å det lätna lite tills pappa säger att han måste åka till Grekland för farmor har blivt sjulk alla snurrade runt i hvudet påmig visste inte vad jag skulle ta mig till vill bara ha hemm henne !!!! men hon komm inte :( hon efter sommarn  blev glad men arg oxå vf kan hon inte bara komma nu`? och nu slute av aug kommm hon :) och hon var med på när jag blev 18 år :) men första gången jag såg henne komma uppförbaken där pappa bot gjorde åt å att få krama henne och känna lukten var ¨såå underbart  men nu i går hamnadde hon på sjukhuste :( fan ass¨:( känns om det e mitt fel:(vet att det inte är det men bär en stor sten i mitt hjärta farmor snälla ego sagapo poli snälla farmor tror mig du är allt för mig skulle kunna döda för dig om det så bhövdes skulle ge dig allt om jag kunnde ser du stjärna i hmilen och i taket det är jag och varej gång du ser den lysa så finns jag där för dig ...men vet du  du kommer allid att se den lyssa för jag finns alldid där för dig min farmor jag älskar dig sååååå mycket att det inte ¨går att beskriv du är mitt allt utan dig är jag som jorden utan solen min farmo<33333333

Av maria - 29 januari 2010 15:02

i bland tycker jag livet kan kännas meningslöst att bar få se hur dina näraste blir sjuka :( det gör så ont i hjärta ¨å du bara står där och gör inget :( fast du vet att du intekan göra nått så gör det ont :( så känner jag nu när för typ ett år sen fick jag reda på att min farmor hade cancer  skellet :( grät som fan och kännde inte igen mig på flera dagr som tur var hade jag mina vänner där som lyssna men måderna gick å det lätna lite tills pappa säger att han måste åka till Grekland för farmor har blivt sjulk alla snurrade runt i hvudet påmig visste inte vad jag skulle ta mig till vill bara ha hemm henne !!!! men hon komm inte :( hon efter sommarn  blev glad men arg oxå vf kan hon inte bara komma nu`? och nu slute av aug kommm hon :) och hon var med på när jag blev 18 år :) men första gången jag såg henne komma uppförbaken där pappa bot gjorde åt å att få krama henne och känna lukten var ¨såå underbart  men nu i går hamnadde hon på sjukhuste :( fan ass¨:( känns om det e mitt fel:(vet att det inte är det men bär en stor sten i mitt hjärta farmor snälla ego sagapo poli snälla farmor tror mig du är allt för mig skulle kunna döda för dig om det så bhövdes skulle ge dig allt om jag kunnde ser du stjärna i hmilen och i taket det är jag och varej gång du ser den lysa så finns jag där för dig ...men vet du  du kommer allid att se den lyssa för jag finns alldid där för dig min farmor jag älskar dig sååååå mycket att det inte ¨går att beskriv du är mitt allt utan dig är jag som jorden utan solen min farmo<33333333

Av maria - 29 januari 2010 14:59

halååå:D nu väntar jag på att håret ska torka mera sen ska vi platta det och smina lite :D hahaha sen e det dax kanse att tagga får se :D

:D

Av maria - 29 januari 2010 14:32

har nyss duchat ch tömt disken :D woowow sååå duktig jag är då(A) nu fixar jag mig lite:D hahah ska föa håret plat lite och smina lite ;) men fixar mig mera sen hos vicky :D hee   vi hörs nu ska jag lyssa på musik för jagkan inte sjuka!!!!!!!!!!!! hhaha




Av maria - 29 januari 2010 13:27

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards