mariaslive

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av maria - 23 januari 2010 01:13



                                 ängel



EN NATT NÄR JAG LIGGER I MIN SÄNG

SER JAG NÅTT JAG ALDRIG SÄTT FÖR

ATT LJUS ETT LJUS SOM LYSER SÅ STARK

MEN DET KOMMER ALLT NÄRMARE OCH NÄRMARE

BLIR RÄDD OCH KRPER UNDER MITT TÄCKE

DÅ JAG HÖR EN RÖST SOM SÄGER

MITT BARN VAR INTE RÄDD

DÅ SER JAG ATT DET EN LITE ÄNGEL SOM SITTER

VID MIN SÄNG OCH SÄGER

MITT BARN VILL GE DIG TRE ÖNSKINGAR

EFTTER ETT TAG SVAR JAG

MIN FÖRSTA ÖNSKING ÄR ATT MIN FAMILJ OCH VÄNNER KOMMER

MÅ BRA LIVET UT .

ANDRA VAR ATT DU LOVAR ATT SYDDA DOM MÅT

ALL FAROR SOM ÄR RUNT DEM

OCH TREDJE  ÄR, BLEV TYST ETT TAG

OCH SA ATT DU LOVAR MIG ALLT JAG

ÖNSKA MIG ......
























Av maria - 23 januari 2010 01:12

      

Av maria - 23 januari 2010 01:11

SNÄLLA GE TIPS VAD EN 6ÅRING KILLE GILLAR `???::oooo

Av maria - 23 januari 2010 00:57

hej alla glad :) nu ska jag ju säga vad jag skulle göra i dag eller aa i går blir det ju nu:) jag torna mitt hår så nu e det mörkare:D hee fint blev det D: hade inte tid att blogga då jag var klar för då skulle jag äta:) sen ut på engå:) hee i morgon aa löradag senare i dag ska jag till öochb :) haha där ska jag se om jag hitter nått lite till min lilla söta extra brosa (min bästis lille brosa) men han e såå söt;)   får se vad det blir :) kanse blir det lite godis ;) och ballonger :) hee nått hitter jag nång på ska ni se ;) laddar upp bilderna i morgon ;)  sen måste jag plugga igen :( ajaj  men nu ska jag typ snart sova om jag inte ska läsa på boken jag läser rädda Felix ;) hee får se om jag orkar :D heee puss och kram




god natt<3  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards