mariaslive

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av maria - 23 januari 2010 17:23

                                               JAG SITTER PÅ EN STEN

OCH DU SITTER VID MIN SIDA

JAG TAR UPP EN PINNE OCH RITAR IN DITT NAMN MEN NÄR ALLT BLEV KLART

KOMM EN VÅG OCH ALLT FÖRSVANN

JAG TOG DÅ UPP ETT PAPPAR OCH SKREV DITT NAMN MEN NÄR JAG SKULLE

GE DIG DEN TOG VIDEN DEN ,

JAG SA OCH NU HAR JAG FÖRSKT VISSA DIG PÅ ALLA SÄTT

HUR MYCKET JAG GILLAR DIG

MEN DET BRA FÖRSVINNER MED VATTNET ELLER VIDEN

MEN SEN SA JAG

JAG KOMMER SKRIVA DITT NAMN I MITT HJÄRTA

OCH DÄR KAN INGEN KOMMA ÅT

ÄLSKAR DIG



kommer aldig att glöma dig

ditt skratt din röst

varför sa jag inget

var så rädd

du tog bara min

hand och sa älskar dig







om jag endå kunnde uppfylla önskingar

om jag nu kunnde det skulle jag göra så

att min familj har det bra

att min vänner har det bra

att ingen rårkar ut för fara

att allta ska ha det bra










  




Av maria - 23 januari 2010 17:15

ligger i sängen nu trött :S hahaha ajja  ska fixa mig snart eller aa ska mezza min kusse som e 17 år att fixa mig det e skönt när nån annan fixar dig ;) hahaha  men nu har jag inget att göra väntar bara på min kompis(bästis) vicky ska komma vi ska ju på bio som jag sa innan :D sen kan hon sova hära så vi kan sen i morgon gå till henns pappa och hurra för henns lille bror :) köpte i dag till han  gymmapapåse med saker i då blev det

en målar bok

pennor

godis

klistermärken :)

ballonger :)

hoppas att han blir nöjd :)


a;D

Av maria - 23 januari 2010 16:16

      bästisen vicky       

Av maria - 23 januari 2010 15:50

          

Av maria - 23 januari 2010 15:43

ska på bio idag och se den dära snabba cash har ínte läst boke så får se hur filmnen blir :D hee :D ajj nu har fan inget att göra bara tråka :( men men säger till om jag har nått att säga :D

:D

Av maria - 23 januari 2010 15:40

hej nu har jag kommit hemm från ö&b :D vi var även på city cross :D haha men nu kommer bilderna upp :Dmera kommer snart ;)




  mitt år innan:)   så här blev det :D

Av maria - 23 januari 2010 11:37

hej alla glad nu laddar jag upp mina bilder från när jag tornade mitt hår:) hee ska i väg nu snart till ö&b ;) hee sen får jag se vad som händer :)

bilder kommer snart :D

Av maria - 23 januari 2010 11:37

hej alla glad nu laddar jag upp mina bilder från när jag tornade mitt hår:) hee ska i väg nu snart till ö&b ;) hee sen får jag se vad som händer :)

bilder kommer snart :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards