mariaslive

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av maria - 11 februari 2010 19:18

SNÄÄLLA GE MIG BRA FILM TIPPPSSSSSSSSSSSSS SNÄLLLA (a)

:D

Av maria - 11 februari 2010 19:12

fråga min kille  i dag om han skulle ge mig en låt vad skulle han ta för låt och då valden han dena:D






:D

Av maria - 11 februari 2010 19:10

hej hopp ligger nu i min säng :dhar ätit och sett på tven :D  i dag blev det en liten middag :D haha en pirog och sallat ellea a tomatsallad med fetaost i ;D haha mums :D snart är det halv 8 hoss mig sen om typ en timm vid kl 9 är det kniven måt sturpen :D hee ajja  :D ska se vad jag ska göra nu:d ha det bra :)

Av maria - 11 februari 2010 17:17

min mamma är det bästa i mitt liv det finns INGEN då menar jag det som kan ta henns plast hon finns hela tiden där för dig när du är leden hon vänder aldig ryggen måt dig visst kan hon bli ledsen på mig och arg men hon är den bästa mamma man kan ha är så glad att jag har henne som min mamma hon kommer allid att vara min mamma hur många gånger har hon inte funnitis där för mig då jag hade det knas med min pappa dom gånger grät mig till smös bara för att pappa inte bryde sig dom gångerna jag skrek på mamma vad jag kännde för pappa har hon aldrig vänt rygg utan tagit sin armar runt dig och sakt att allt löser sig bry dig inte om det alla dom gångerna hon har hjälpt mig och varje dag vissar hon sin kärlek bara genom att finns där för mig och nu vet jag inte hur jag ska klara mig utan henn när man flyttar hem i från kunnde man baa stana tiden nu? åå jag som vill flytta till Grekland :( då bir det sååå långt i från att få krama dig men du kommer inte vara såå långt i från mamam för mitt hjärta kommer allid att bevar dig vad än som händer så kommer jag att ha dig i mitt hjärta  och kommer att ringa dig varje dag jag kan bara få att höra din röst och mamma ska gå ut till havet falla en tår och  kandu lova mig en ska ?? tills denn dagen då du hittar just min tår tills den dagen ska jag sluta älska dig mamma ..

mamma du är min ängel som finns vart jag än gånger ,, min mamma är allt jag har utan henne skulle jag inte leva i dag :( tack mamma för att du finns hära i mitt liv utan dig vet jag inte vad jag skulle göra 

mamam du är min klaraste sjtärna på jorden mamma jag älsar dig mest av allt på dena jord mamma  utan dig skulle jag ta livet av mig mamma hoppas du vet att jag älskar dig även om vi bråkar :( förkåt för allt ont jag har gort ska förska bättra mig det kan lova mamma du är min röst när jag inte orkar prata då jag bara gråtar du finns allitd där för mig mamma JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










  



























Av maria - 11 februari 2010 17:09









ÄLSKAR DENA LÅT :d













Av maria - 11 februari 2010 17:07

VILKEN ÄR DIN BÄSTALÅT ??:D

Av maria - 11 februari 2010 16:57

Av maria - 11 februari 2010 16:55

nån som kan säga en bra låt :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards