mariaslive

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av maria - 2 februari 2010 17:42

kan nån hjälpa mig med en bra bok:Dsom man kan läsa :D

Av maria - 2 februari 2010 17:18











Av maria - 2 februari 2010 17:15

hitta en gammal bild på mig och bella :S i en gammal blogg:S


















¨




Av maria - 2 februari 2010 17:14

jag tänder ett ljust för dig!!!!!!!!

låter det brinna tills sita glöden vi lysa

jag går för dig tills mina fötter säger nej

jag pratar åt dig tills min röst säger åt

jag ser åt dig tills mina ögon sommnar

men en sak som aldig kan säga i från det är att jag älskar dig

så mycket






lysna på säg inte att du är ful

du är den sötaste jag vet

men du ska veta hur än du ser ut så kommer jag älska dig :





om morgon dagen aldig kommer ?

vad händer då? Då kommer du aldig få  veta hur mycket jag älskar dig

jag kan vara uppe hela natten för höra om du andas ... för jag älskar dig så





















ÄLSKAR MINA VÄNNER<33333333333333

Av maria - 2 februari 2010 17:12

vicky jag älskar dig så jälva mycket

asså minns du första dagrna vi lärde känna varndra

vi bara var typ blygga och åkt till kista typ hela tiden

hah vi sa vi tar 179 för finns det snygga killar :) hhaa

sen lixom gick tiden och vi känner vardra sååå mycket det

är helt sjukt folk tror vi har kännt varndra i över 5 år vissa säger ju hela livet :O

men gumman asså även om vi bråkar då och då

så ska du veta att jag älskar dig och gör allt för dig

du är den bästa vänn jag har haft och aldig kommer

LÄMMNA

Älskar dig  din  vänn

maria<3333333










 pawo hur ska jag börjar

minns första gången jag såg dig tykcet du såg ut som en tönt

och du tycket jag såg ut som en fjortis hhaaha

men shit nu är vi så bra vänner tack vare vicky så!

hee gumman du är sååå snäll

viss har vi bråkt men jag älskar dig endå













bella vi lärde känna varnda genom vicky

men asså vi kans har bråkat men ångra all :(

älskar dig gumman så mycket .....









 anna jag älskar digg såå mycket

visst har vi bråkat men det ångra jag

sååå mycket lärde känna dig genom bella vicky pawo






JAG VILL BARA SÄGA ATT JAG

ÄLSKAR ALLA MINA VÄNNER LIKA MYCKET OCH SKULLE JAG SÄGA

ALLT SKULLE DET INTE ÄNS FÅ PLATS ATT SÄGA ALLT ....

HOPPAS DET RÄKER MED TRE SMÅ ORD JAG ÄLSKAR ER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av maria - 2 februari 2010 17:06

   i dag titta solen fram:D:D:DD:D::D:D:D:D:D::D:D:D::D:D

Av maria - 2 februari 2010 17:04

vad ska man skriva om i sin blogg för att få många besökar .... :P :S

Av maria - 2 februari 2010 17:01

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards