mariaslive

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av maria - 2 februari 2010 18:09

köpte   dena i dag 







och så köpte jag 3 sakjer till men hitta den inte just nu:) på datan :D ahaha

Av maria - 2 februari 2010 18:05

hej där !!!!!!! har nyss ätit spagetti med köttfärsås:D mus och tomatsallad :D haha gött var det ;) vet inte vad jag ska säga just nu:S men okej :S har inget att göra :S haha och det e blääää:S men men vad ska man göra ?? då:S

huhu:S

Av maria - 2 februari 2010 17:59

                                      

Av maria - 2 februari 2010 17:54

Som ni vet är min farmor sjuk :(.Kan bara inte fatta det händer nu för jag minns dig som en som älskade att fixa saker och lagade världens bästa mat men sist jag var i grekland hoss dig 05 tor jag det var du var du inte så som du brukarde var när jag var liten när jag var där fick ju du feber :( och var lite sjuk men sen blev du bättre men nån gång i sep fick jag reda på att du var mycket sjuk jag satt och åt och bara slätte allt och grät maccskaran bara rann och jag ville bara bort skrek och bara vill dö för tänkte när är det sista gången jag får se dig och få höra din röst. efter dig mådde jag jätte dålit bråkde lätt med mina vänner :( ville inte vara i skolan  för det var jätte jobbikt och tänkte hela tiden på det men sen gick det några månader och det vissa sig var bra ? torde jag för ett tag sen fick jag reda på att det var värre och du hade hamnat på sjukhus :( pappe jag a åkt till Grekland strar varit dära nu i 2 veckorx där efter med sin jåkte nerd tidigere men vill oxå nerd då men hade pratik:( men hade det varit sista veckan bara i skolan had jag åkt nerd för jag vill vara med dig nu farmor ..

men är det bra vet ej vad som känns bra nu vill ju minnas våra sista tider som bra men sen kommer jag ångra mig att jag inte tåg det sista anderagen med dig

men farmor lysna det är du som har fått mig till den jag är i dag utan dig är jag inte hel du ahr en stor plats i mitt hjärta jag önskar bara kunnde göra nått åt det som har hänt önska jag bara fick gör det frisk :/ farmor jag älskar dig mest ingen ska få ta dig i från mig för du bor i mit tt hjärta och där kommer du bo hela tiden, kan du lova mig en ska ??

när jag dör kan du farfar och morfar hämta mig ?? snälla för kommer inte gå in utan er <3333333333n 3 farmor då kommer jag ge det allt jag inte kunnat ge dig nu gud gav oss en vacker människa som han inte kan leva utan men vi är starkar än han han ska inte få ta dig nu !!!!!!!!!!!!!!!


snälla kommtera mycket ledsen:(

Av maria - 2 februari 2010 17:50

prins annorlunda av sören olsson och yvonne brynggård-olsson



boken handalar om deras pojke Ludvig som är i dag 17 år ...

när han var lite fick det reda på att han hade sjukdomen downs sydrom 

det hur allt kännds och hur han växer upp med sin sjukdom .. det skirver vara och en deras sätt hur det tänker .... boken var mycket bra eller kan man säga bra ? men det var spännade och jag läste ut boken bara på e vecka för jag kunnde inte sluta att läsa boken för det var så spännde vad som skulle hända sen .. jag som läsare kännde att jag var med han tills han nu är 17 år fick bilder i hvudet och tårar tänkte efter att jag har ett bra liv ..men det jag sakna i boken var lite bilder men även om det inte fanns bilder så fick jag det endå jag säger bara att ni måste läsa dena bok för den är sååååå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av maria - 2 februari 2010 17:48

deta diket har jag skirvt själv!!!!!!!!!

kommntera gära!!!!!!!!!!! 




hon går genom livet fast det är jobbikt

hon varndra på vägen men en sorg

men när hon vandrar på vägen ser hon endå

ljuset längs vägen...





Dag efter dag går tiden

och jag kan inte sluta tänka på dig

ingen vet jag gömmer det

jag leter men finner inget svar

det finns ingen som du ......





barn inget bara ska få arbeta

inget barn ska få utsättas för farligheter

inget bara ska behöva vara sjuk

inget bara ska beöva få sova ute

inget bara ska behöva svälta i hjäl

vaför är det inte så att alla baran får det behöver

kärlk värme mat

om jag fick önska mig nått skulle det vara att alla får ett bra

liv......




 min morfar han var den bästa

han var så snäll och gullig

jag minns att han brukade kalla mig maroska

minns det tiderna vi hade ...

när du låg på sjukhuset och hosta å jag bara ståg och grät

önska jag bara fick en dag med dig nu .......

älskar dig morfar

Av maria - 2 februari 2010 17:45





MIN SÖTA HUND :) (a)
















FARMOR OCH FARFAR :( SAKNAR DIG FARFAR :(




Av maria - 2 februari 2010 17:43

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards