mariaslive

Alla inlägg under januari 2010

Av maria - 26 januari 2010 22:22

ligger i min säng nu och ska snart sova men e fan inte trött efter som jag soman på sova men men i morgon slutar jag ju vid 12 .;D så kan ju sova då sen om jag inte åker till pappa :D sen ska jag till farmor och hälsa henne på sjukhuset :P  hee  

Av maria - 26 januari 2010 22:22

ligger i min säng nu och ska snart sova men e fan inte trött efter som jag soman på sova men men i morgon slutar jag ju vid 12 .;D så kan ju sova då sen om jag inte åker till pappa :D sen ska jag till farmor och hälsa henne på sjukhuset :P  hee  

:(

Av maria - 26 januari 2010 21:40

                                saknar Grekland 

jätte mycket :( och norge

:(

Av maria - 26 januari 2010 21:40

                                saknar Grekland 

jätte mycket :( och norge

:(

Av maria - 26 januari 2010 21:40

                                saknar Grekland 

jätte mycket :(

Av maria - 26 januari 2010 21:37

                              

    välj   nån eller flera bilder jag kan ta och göra som svart vit !!!!!!!!

                               

Av maria - 26 januari 2010 21:35

 SVARA GÄRNA PÅ MIN FRÅGA

Av maria - 26 januari 2010 21:27

i dag vaknade jag vid 7 tog sedan en skön varm duch sedan fixa jag med för att åka till skolan:)  komm till skolan vid (.8:20 började (8:45 hade prov i kristendomen som gick bra 24/28 så fick g efter som det var ett g prov :D men det var skönt sen hade jag närinslära om i dag var mindre kul nu lär vi oss typ om sjukdomar och sånt vad man borde äta och inte äta sen gick jag till våran datsal sat där ett tag sen  sen gick till hemköp och köpte en dricka sen en bulle :) för skulle ju tll astridlirngsbarnsjuks för att bara titta til mig :D där möte jag mamma eller mamma komm senare :D sen när vi var klara åkte vi till friedsplan och var där och vi bar båda jätte hungriga så vi leta ett ställa att äta på hhaah men det blev i grillkiskoen haha tog en kebb medan mamma tog en tunbrödrule hhah sen åkte vi hemm:D haha sen la jag mig i soffan med datan ett tag sen sommna jag :S haha sen var jagnerd oss mina kussar och åt och mamma hade ljusparty där :D   men nu ligger jag i soffan igen och ska snart lägga mig i min säng :D


japp deta har jag gjort i dag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards