mariaslive

Alla inlägg under januari 2010

Av maria - 28 januari 2010 15:39

                                 maria :)

 

vad gör du just nu :? ja du jag ligger i säng väntar på min bästa kompis (vicky) som ska komma :)

vad ska ni göra då??:  vi ska till kista och äta haha på doken :O

vad ska du äta dära då?? lilla menyn :)

gillar du nån just nu nej eller gör jag ;)

vill du ha nån just nu? vem vet ;)

  

 

 

 

 

 

 

 

Av maria - 28 januari 2010 15:37

Av maria - 28 januari 2010 15:30

                             MARIA   VICKY !!!!= SANN VÄNNSKAP!!!!!!!!!




vicky gumman du  är den bästa som har hänt mig

det finns ingen som dig jag lovar du är den bästa

vän jag har kommer aldig sluta älska dig .

för du e den som aldig sluta vända dig om måt mig

även om vi har bråktat så älskar jag dig ångar varje bråk!!

det ska du veta om jag ska sitta och säga hur mycket jag älskar dig skulle det inte äns få plats men jag kan lova dig kommer bevisa allt hur mycket du beyder för mig !!!!!!! min gullegris :)













låten går till dig <3333

:D

Av maria - 28 januari 2010 15:27

Av maria - 28 januari 2010 15:20

hej allla ligger nu i min säng :) känner mig redan lite bättre :) men det är lite ont i huvudet än:S  hahah men  ska i väg till kista och äta med en kompis som jag ska låna pengar av än shit när man sover går ju tiden fort som fan :O hahaha  :D  ajja pusss :D fundar på att ha en dagligbild varje dag ;D i sluet av bloggen :D men får se ;D pusss igen och en stor kram;D

Av maria - 28 januari 2010 10:05

mår illa :/ ush ska ta och sova bort dagen nu !!!!!!!!!!!!  god natt :D

Av maria - 28 januari 2010 07:26

  

Av maria - 28 januari 2010 07:21

hej alla :D nu e jag typ vaken men skulle vilja sova mera :S haha ducha nys så det var skönt :S hahha nu ska jag snart til skolan oxå:S .( ush :P hahah men får se hur länge jag blir kvar för e fort snuvig;S å har ont i hvudet :S haha ajja ska kanse göra nått att äta :D wowow puss :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards