mariaslive

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av maria - 26 januari 2010 20:27

i morgon börjar man 7:55  med mat och vin:) haha sen svenska sen vet jag inte vad jag ska ha :S för gjorde ju provet så jag  hoppas jag får gå hemm:D  hahaa ajaj nu ska jag se lite på tven:D skriver mera sen tor jag :D





              

Av maria - 26 januari 2010 20:13

 i dag var jag ju på sjukhuset för att kolla min längd och sånt :P men när jag satt och vänta på mamma där på astridlingrensbarsjukhus  såg man andra barn och då fick det mig att tänka efter .... att man inte ska klaga på sitt liv bara för man inte  man kan göra vissa saker :S för då såg ma andra barn som e sjukare än dig :( eller som  man kan se på tven nu katastofen:S det e hemkt :( asså jag ska sluta klaga på allt :S eller aa förska och tänka efter :P   när man inte kanse får pengar av mamma eller klaga bara för man får 20 kr :S vissa har inte äns det:( occh at 100kr till  andra barn i fattigar länder skulle klara sig en månda på det :(medan vi bara klagar hela tiden! så nu ska jag sluta klaga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av maria - 26 januari 2010 19:56

Killen: Hej sötnos. Jag måste berätta en sak för dig
Tjejen: Okej baby , berätta!
Killen: Det är såhär. Jag har hittat en ny tjej som är väldigt snygg. Jag har haft sex med henne några gånger också. Men jag är trött på att behöva vara tillsammans med dig. Jag är trött på att skämma ut mig genom att vara tillsammans med en så ful person som dig.
Tjejen: Men varför var du tillsammans med mig då?
Killen: Fattar du inget eller? ALLT har varit en storjävla lek. Jag slog vad med några polare om att jag skulle bli ihop med skolans fulaste tjej och sedan ha sex med henne. Gjorde det för 10 kr.
Tjejen: Okej.... så det är inget "vi" längre nu då? Är jag så ful så att du inte ens vill vara kompis?
Killen: Du är ful som döden..
Tjejen: Okej... så vad ska jag göra nu då?
Killens nya flickvän: Du ska gå hem och skära upp dina armar , skriva ett avskedsbrev och knyta ett rep runt halsen och hänga dig. För du ska skita i mig och min kille.
Tjejen gick hem. Gick in på toaletten skärde upp sina armar , gick intill vardagsrummet hämtade en penna och ett rött papper. Knöt ett rep runt sin hals tog en stol och gick upp på den , knöt fast repet i dörrkarmen.... Tjejens mamma kom hem. Dörren var upplåst och flickans rum var låst och stängt. Tjejens mamma hittade en röd lapp på vardagsrumsbordet på lappen stod det:
"Älskade mamma Bli inte rädd för att denna lappen du nu säkert har hittat. Jag har bestämt mig för att flytta min själ till ett annat liv.Ett liv där ingen klagar på en ett liv där jag kan springa på ängar och vara lycklig. Här har livet bara varit en dans på en skör vass taggtråd. Mamma du har gjort allt för mig. Du har varit en ängel i alla lägen. Men jag kände att jag inte orkade med livet mera. Jag är bara luft. Men mamma, vart du än går , hur du än mår , vart du än står ,kom ihåg , jag skall alltid följa med dig. Jag glömmer dig aldrig. Du finns inburad i mitt hjärta. Snälla mamma , öppna inte dörren in till mitt rum ring istället polisen...." Polisen kom. Dom läste brevet som flickan hade skrivit. Dom öppnade dörren in till hennes rum. I rummet var det tända ljus som stod i en cirkel och i mitten av den ljuscirkeln hängde tjejen. Hon hade tagit sitt liv pågrund utav en kille som bara såg tjejer efter utséendet. Man skall alltid tänka på vad man säger eller vad man gör. Det kan få någon att må riktigt dåligt längst in i hjärtat.








läs  detta är helt fel..........:( man ska inte bry sig om hur nån ser ut det är insidan som säger allt !!!!!!!!!!!!!!

Av maria - 26 januari 2010 19:48

snälla lam nån rösta på min fråga :D:D:D:DD:D:

Av maria - 26 januari 2010 19:36

när jag var hos papppa i går fråade min faster vad jag var bra på typa att göra förmat :S då komm det fram att jag skulle göra smörgåstårta :) så ska leta upp en lärare å fråga om jag inte hittar mitt papper det jag fick föra året sen ska det lags smörgåstårta hhaha ;)  sen har jag ju lovat min mamma och henns kille att jag ska laga dem en tre rättsmiddag :D så måste plannera vad jag ska göra nång som har ett förslag :O

Av maria - 26 januari 2010 19:32

  namn: Maria  Eftichia

ålder 18:)

bor,stockholm

msn aaa:) fråga:D

mobil w995:D

gillar ingen :D

älskar min familj,vänner :D

utbilding  resturange servering :D

 fråga mera om du vill veta :D


  




    

Av maria - 26 januari 2010 19:23

hej alla söta där ute :D  vad görs :) i dag då:D

just nu ligger jag i soffan och gör inte så mycket bara tråkar :( i morgon börjar jag 7:55  och jag hoppas jag slutar vid 12 :D hahaha hade ju prov i religon och sista timmen är det så?? då har jag inget att göra så jag hoppas jag får gå hemm :P    hahaha ;)   skriv om du har frågor om nått

besök gärna http://www.partylite.se   ;)

Av maria - 26 januari 2010 18:51

titta gärna in :D om du gillar ljus och du vill bli en konsullt :D fråga gärna mera :D så kanse jag kan svara :D:D





    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards