mariaslive

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

skoldagen :P

Av maria - 15 februari 2010 23:03

ska man böra med att sl fort inte har lärts sig att det snönar :S ja menar tåg inställda :@ flera sengar :S asså man blri juuu sååå trött sen blir läraren sur på dig ?? fast tåget vartsen :S haha ta ett tigare tåg:S men snälla god morgon om jag typ bara har 5 min med tåget :S så vill man ju inte vara dära en timme innan:S sp inte på måndag efter helgen :S ajja komm sent i dag typ 10 min eller mindre :Ssur som fan :S men sen rulla dagen på med alla ämnen :S sen blev det  rast och en lite längre rast så man kunnde äta :D haha ajja men maten var inte så god :s haha vissa i min skola tycker att det är lite knas att maten är så dålig  jag mena vi går ju i en resturangeskola lite bättre kan man väll göra en en torr kyckling varej gång :s ajja ska inte klaga vissa baran får ju inte äns mat :P :( sen vardet hälsa i typ 1 timme ochlite mera :S bläää  sen en 1 rast :s sen var det sveska :S men lektion låter fan mera som hisora vi har typ nyss läst om rensessasen eller ad det heter :S jag menar bläääää:S jaja vad ska  man göra ???

sen träffde jag pawo :D woow vi var på vårdcentralen eller hon var och jag var me :) hhaa sen var det baa att åka hemm mådde fett dåligt å:S typ ont  hvudet :Sinte nång med spyde näst i klassen i dag :O som tur var gjode jag det inte :S snart ska man sova skönt!!!!!!!!!!! så här har min dag typ varit hoppas morgon dagen blir bättre med 2 prov me et är lätt så ska plugga lite nu :D  herå:D




ska baa säga att jag gillar min bebe :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 20 juni 2013 23:31


http://ask.fm/MariaEftichiaVassiliadou         ELLER HÄRA :d:d:d:   ...

Av maria - 18 juni 2013 23:37

men tja ! I dag vare jobb igen då på dagiset ! :) 10-17 ;) så det rätt skönt dag ;) å vi var typ ut för det mesta så det jätte skönt :). SÅ nu är jag typ ass trött å vill sova så ska väll ta å göra det snart :) heehe ! I mogon kommer min kille hit ...

Av maria - 18 juni 2013 00:39


hej hej! har inte orkat bloggga nått alls ! har måttt dåligt  under ett tag ! men mår nui toppen! å  snart har jag å min älskling varit tsm i 8 månader :D asså mer ett halv år <3 utan han hade jag nog inte klarat mig! <3!!!!!!!!!! men ska...

hm

Av maria - 15 november 2012 00:41

Omg det va skit länge sen jag "blogga" men jag har inte orkat pga av massa skit!! Livet suger ibland men vad ska man göra? Jag önska bara allt kunnde vara som för:-( men just nu orkar jag inte skriva!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards