mariaslive

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av maria - 1 februari 2010 23:36

                 god natt

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av maria - 1 februari 2010 23:33

 idag har min dag varit helt okej det finns inget att berätta typ :) haha det var ju bara skolan sen kista HITTA INGET :( sen pappi;) sen hemm städa och nu sängen := haha ajaaj puss :D det är vad jag typ har gjort  idag juste träffa pawo i dag och vicky följde ju me till kista haha :D

:D

Av maria - 1 februari 2010 23:32

haha nu e det dax för mig att sova :) se ska en ska på datan förs sen sova:D:D: wooww ;D i morng ska jag bata tvättagolvet :S :D :D kul va :D


Av maria - 1 februari 2010 23:22

ligger nu i sängen och tänke :S på allt möjligt :S :S heee :I men snart måste man sova börjar 8:45 :S men ska hinna ducha ox¨Å:) så måste upp vi d typ 7:S vaknade i dag kl 7.15 haha och hann till skolan :D haha aja började då om en timme men det e ju ´för senningar och sånt :S haha :D

Av maria - 1 februari 2010 23:08

:'(

Av maria - 1 februari 2010 22:57











LÅTEN FÅR MIG ATT TÄNKA SAKNAR ER ALLA :( SOM JAG HAR LÄMMAT MIG :(

MEN ÄVEN M JAG VET SÅ VET JAG ENDÅ ATT NI FINNS MED MIG I MITT HJÄRTA FÖR ALLA MINNERNA FINNS KVAR I MITT HJÄRTA OCH I LUKETEN FINNS KVAR OCH ALLT FINNS ENDÅ KVAR I MIN HJÄRNA :(  OCH ALLA FOTON FINNS JU KVAR ... MEN DET E ENDÅ JOBBIKT :s:(

NÄR JAG VAR KANSE 5 ÅR SÅ SAJU  TILL MIN MAMMA ( DET VAR NÄR MIN FARFAR OCH MORFAR HADE GÅTT BORT):'(:'(:_*(




jag- mamma ?

mamma - ja maria =

jag tor du att morfar ,och farfar kommer känna igen varandra ?

mamma... ja det kommer det ..

jag...., men tor du det kommer vara bästa vänner?

mamma ... jag det kommer det gumman...

jag men mamma när dör vill jag att det är dom som kommer och hämtar mig...





då hade vi läst flcikan med svalstickan :S om det hett såå minns inte såå bra :S men men :S










Av maria - 1 februari 2010 22:50

   är dom ite för söta :)

Av maria - 1 februari 2010 22:42

på torsdag kommer min faster och farbor till mig och äter och pappa och hans tjej då:) men wowow ;D  men det åker på fredag :'(:'( villll inte :( KOMMER SAKNA DEM KOMMER NÅNG BÖRJAR GRÅTA :(  FAN ASSÅ  ;s  DET fett jobbigt :S  asså vill ju bo i Grekland :S men sen när jag gör det kommer jag sakna mamma :S och syran :S ;( och nu SAKNAR JAG JU VÄRLDEN BÄSTA FASTER OCH FARBOR :(  :(  MEN ASSÅ DET ÄR INTE MIN PAPPAS BROR UTEN MIN FASTERS MAN MEN I GREKLAND BLIR DET SÅ ENDÅ:) HAHA SVÅRT ATT FÖRKLRA :D

när jag bor i Grekland ska jag eller vill ha ett hus vi havet :)  fatta vad skönt :!!!!!!!!!!!! men endå en pooolllll oxå:) hee drömm kan man ju göra MEN NER SKA JAG :)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards