mariaslive

Alla inlägg den 2 september 2011

Av maria - 2 september 2011 21:43

Tja bloggen hemma i kväll igen -.- skulle ha träffa en tjej kompis i dag men det blev inte av :( ajja va ju å tränna i dag å det skit bra fett skönt att börjar tränna igen så nu ska jag tränna minst en gång i veckan ifalla :D sen köpte vu thai mat mums :D sen efter maten hoppade jag in i duchen å nu sitter jag hära i sängen och tar lungt fast jag villl ut :( ajja det är ju kallt ute nu typ:O såå man orkar ju inte vara ute :O? haha men jag ska väll forsätta sitta vid datan ett tag :) /(A)

Av maria - 2 september 2011 00:46

  Jag ville ju flytta föra året till min pappa I Grekland men just nu är jag kvar i Sverige måste jobba lite ju men jag villll villll :(  Älskar Grekland värmen maten folket !!!!!!<3 ifalla jag ligger i sägen nu drömmer mig bort lite haha (A)  fan asså komm på att jag snart måste tvätta :O måste även till sundbyberg i morgon en snabbis å lämmna 2 böcker som jag inte har läst ut ! kanse hinner läsa ut en i kväll å läsa lite i morgon oxå :) jaja få se :)



  







Av maria - 2 september 2011 00:01

jag är sååå  trött på allt just nu   seriöst ? vad är alla äns vänner ?

ju äldre jag blir märker jag ur folk ba leker ? seriöst sluta upp det det å bli vuxen vad fan ? säg ba som det är visst sanningen svider men jag hör fan heller sanning en att folk ska lossa vara min vän?

 skit samma jag lever min egna värld å om folk inte kan acceptera då såå tagga lång :)





























Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Skapa flashcards