mariaslive

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

rip:'( farmor:'(

Av maria - 5 mars 2010 10:54

fan fan i dag gick min MEST Älskade farmor bort :'( kl 6 komm mamma in och sa vad som hade hänt :'( eller hon grät :( min farmor finns inte hära längre men hon finns vid mig över allt :(:'( åkte till henne vid 7 :( på morgon :( grät hela vägen dit och när jag väll var dära gick det inte att sluta :( hon såg så fri full ut :(  fattar inte att det har hänt :( min farmor ståg  mig nära:( jag vet att hon har det bra där hon är nu oss farfar :( men vad jag saknar henne :(  sakanar henne jättte mycket :( sitter nu med Grekisk musik och två tända ljust och en kompis har kommit :(  har så bar vänner som bry sig :(  inget kommer känns som för :( inget kommer bli som för :( det sägs att tiden läker alla sår men detta kommer inte att läka för ingen  kan erätta farmor ingen ingen :'( ingen kan ta henns plats hon har specile plasts i mitt hjärta som inte går att beskriva ävenn om inte finns hära nu på jorden  vet jag att hon alltid finns i mitt hjärta min farmor föddes som en vacker ängel som gud inte kunnde leva utan :(  det var alldis för tidigt för henne :( önska bara hon fick en dag till så jag kunnde säga det sista orden att jag älskar henne :( men jag hoppas hon vet att jag älskar henne mer en allt på den jord:(  hon är min ängl mina andetag  utan henne nu vid min sida kommer jag inte vad den jag är nu är jag inte hel:( och kommer aldig kunna bli hel igen hon är en dela av mig :(  farmor jag älskar dig mest av allt :( hoppas du vet det .. jag vet att du har det bra nu i paradiset hoss farfar ta hand om varndra nu :( så ses vi snart igen :(   farmor JAG ÄLSKAR DIG  DU ÄR MITT LIV MITT ALLT VETINTE HUR JAG SKA KUNNA LEVA UTAN DIG NU;/:( :'(  FAN FAN  ORKAR INTE MERA :(  SKA TILL KYRKAN I DAG FÖR ATT TÄND ETT LJUS OCH MINNAS ALLA BRA TIDER VI HADE MD VARNDRA :/:( I 18 ÅR VAR HON var MED MIG :( I 18 HELA ÅR HAR HON SETT MIG VÄXA ...

idag den 5/3-10 gick den bästa person bort i mitt liv som jag älskar sååå mycket :/  

FARMOR VILA I FRED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RIP:(.*( MIN UNDER BARA ÄLSKADE FARMOR VI ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!! GLÖMM ALDRIG DET VI SES I NAGIALA:(:*(

FAMRO KAN INTE FATTA DET E SNAT SITTER VID MIN DATA NU OCH SKRIVER DENNA TEXT SOM JAG ÖNSKA DU KUNNDE SE ;*( VAFÖR DU GJORDE INTE NÅTT FEL:( DU ÄR SNÄLLAST FARMOR MAN KAN HA :( DU ÄR FORT FARNDE MIN ÄLSKADE UNDER BARA FARMOR SOM JAG ALLTID KOMMER ATT ÄLSKA OCH ALDRIG KOMMER ATT GLÖMMA FARMOR DU E MITT ALLT :( ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT !!!!!!!!!!!!!!!! 



FARMOR<3




JAG ÄLSKAR DIG   MÅ ÄNGLAR VAKA ÖVER DIG <3




     rip♥ världens bästa farmor♥ ♥ :'( du finns allid i mittt hjärta ego sagapo♥ ♥





                               




 
 
oliviad

oliviad

5 mars 2010 11:25

R.I.P

http://oliviad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 20 juni 2013 23:31


http://ask.fm/MariaEftichiaVassiliadou         ELLER HÄRA :d:d:d:   ...

Av maria - 18 juni 2013 23:37

men tja ! I dag vare jobb igen då på dagiset ! :) 10-17 ;) så det rätt skönt dag ;) å vi var typ ut för det mesta så det jätte skönt :). SÅ nu är jag typ ass trött å vill sova så ska väll ta å göra det snart :) heehe ! I mogon kommer min kille hit ...

Av maria - 18 juni 2013 00:39


hej hej! har inte orkat bloggga nått alls ! har måttt dåligt  under ett tag ! men mår nui toppen! å  snart har jag å min älskling varit tsm i 8 månader :D asså mer ett halv år <3 utan han hade jag nog inte klarat mig! <3!!!!!!!!!! men ska...

hm

Av maria - 15 november 2012 00:41

Omg det va skit länge sen jag "blogga" men jag har inte orkat pga av massa skit!! Livet suger ibland men vad ska man göra? Jag önska bara allt kunnde vara som för:-( men just nu orkar jag inte skriva!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards