mariaslive

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

farmor :( kommntera :( snälla :(:'(

Av maria - 4 mars 2010 01:13



                                             



             















farmor!!!!!!!!!!!!



Det finns så mycket jag vill säga så mycket jag önskar jag kan säga men just nu får jag inte fram ett enda ord:( bara en massa tårar :( asså 18 år har du varit vid min sida :( och nu  är allt bara  fel vf just du :( vf :(  vad hr  jag gjort för att förtjänna detta :(?? snälla förlåt för alla gånger jag inte har kommit nerd :( önsk jag hade kommit nerd :( men nu är du hära å jag skulle ha beskökt varje dag då du var hoss pappa men jag var upptagen:( fan fan nu kommer bara en massa tårar vill ju inte äns vara kvar i ditt rum i dag ??? när vi  var på sjukhuset :( fan fan asså orkar snart inte mera vill eller önska bara jag kunnde bota så du blir frisk men jag vet att det inte kommer å gå:( allt känns bara som ett stor håll av ensamhet ett stor svart håll:(  inget kommer bli sig som föör_) fan ta allt :( jag kommer alltid att älska dig farmor vad än som händer glömm inte det :( du är en bästa farmor man kan ha glöm inte det  om morgon dagen aldrig kommer kommer du inte få veta hur mycket jag älskar dig !!!!!!.lovar dig som skriva på hilmen att jag älskar dig så alla kan se  ska skriva ditt namn med alla stjärnor vi har i vår himel men jag har redan en sak ditt namn i mitt hjära å där kommer det alltid att vara å halla våra minnen farmor :( saknar dig lämmmna mig inte nu:(:'( jag behöver dig :(





                 




                                                  
          






  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 20 juni 2013 23:31


http://ask.fm/MariaEftichiaVassiliadou         ELLER HÄRA :d:d:d:   ...

Av maria - 18 juni 2013 23:37

men tja ! I dag vare jobb igen då på dagiset ! :) 10-17 ;) så det rätt skönt dag ;) å vi var typ ut för det mesta så det jätte skönt :). SÅ nu är jag typ ass trött å vill sova så ska väll ta å göra det snart :) heehe ! I mogon kommer min kille hit ...

Av maria - 18 juni 2013 00:39


hej hej! har inte orkat bloggga nått alls ! har måttt dåligt  under ett tag ! men mår nui toppen! å  snart har jag å min älskling varit tsm i 8 månader :D asså mer ett halv år <3 utan han hade jag nog inte klarat mig! <3!!!!!!!!!! men ska...

hm

Av maria - 15 november 2012 00:41

Omg det va skit länge sen jag "blogga" men jag har inte orkat pga av massa skit!! Livet suger ibland men vad ska man göra? Jag önska bara allt kunnde vara som för:-( men just nu orkar jag inte skriva!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Skapa flashcards