mariaslive

Alla inlägg under februari 2010

???

Av maria - 18 februari 2010 12:49

så har typ läst att om man är 15 år får man göra abort uta att föräldrara får veta :?? men torde man var tvugen att vara 18 :O:S

Av maria - 18 februari 2010 12:18

snälla svara på min fråga ?? o abort???

Av maria - 18 februari 2010 12:12

hej nu undar jag en ska ?? om man har en kompis som blir gravid och är 16 år får  hon göra abort??  eller måste det ringa till henns föräldar?????och säg hur det ligger till:S

Av maria - 18 februari 2010 10:59

hahaah assså gick int på typ gammasidar man var med i :s haha allt var såå bläää? typ play ?? herugud :S säger jag nu bata :S

Av maria - 18 februari 2010 10:38

hej nu hade jag tänckt mig att om du har frågor så kan du få ställa dem hära :D

Av maria - 18 februari 2010 10:28

mamma :<3

vet inte hur jag skulle kunna leva utan dig mamma du är mitt allt även om vi ahr bråkta så ska du veta att jag älskar dig mamma du är mitt allt du är min ängel mitt liv mina andndetag utan dig är jag inget mamma du beryder såå mycket för ska du veta ..och jag kan inte beskirva med ord hur mycket jag älskar dig mamma jag är världsen bästa mamma ....7mamma älskar dig nu och för allid ....min mamma är den bästa jag har å jag  älskar henne som fan ! det ska hon veta ....

Av maria - 18 februari 2010 10:26

FAN FAN FAN FAN FANFAN KAN BARA  INTE FATTA ATT DET HÄNDER NU :( NU HAR DET SKAT ATT  DU KOMMER LEVA HÖGST TVÅ MÅNDAR TILL :( FARMOR JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT DU MITT HJÄRTA FARMOR KAN INTE KLARA MIG UTAN DIG DU GÖR MIG GLAD DU FÅR MIG ATT SKRATTA FAMMOR 18 ÅR NU HAR DU VARIT MED MIG I MITT HJÄRTA HELA TIDDEN JAG BER NU VARJE DAG VARJE SEKUD VARJE MINUT ATT DU KLARA DIG JAG ÄLKSAR DIG HELA TIDEN VAD ÄN SOM HÄNDER SÅ ÄLKSAR JAG DIG KOMMER ALDIG SLUTA ÄLSKA DIG FARMOR LOVAR DIG KOMMER ALDRIG SLUTA ÄLKSA DIG DU ÄR MITT ALLT DU ÄR MIN STJÄRNA FÅRN HIMLEN DU ÄR VÄRLDSEN BÄSTA FARMOR LOVAR DIG DET FINNS INGEN SOM DIG LIGGER NU I MIN SÄNG OCH FALLAR TÅRAR :( KAN INTE SLUTA FALLA TÅRARNA FARMPR FÖRLÅT MIG :( MEN FARMOR ?? TILLLS DEN DAGEN DÅ DU HITTAR MINA TÅRAR TILLS DEN DAGEN SKA JAG SLUTA ÄLSKA DIG

FAROR ÄLSKAR DIG EGO SAGAPO I LOVE YOU  TI AMO  FARMOR VET EJ HUR JAG SKA SÄGA HUR MYCKET JAG ÄLKSAR DIG :( MIN FAMOR ÄLSKAR DIG NU OCH FÖR EVIGT FARMOR :(







FARMOR<3

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

Av maria - 18 februari 2010 10:23

har inget ett göra ?? ge mig filmtips :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards