mariaslive

Alla inlägg under februari 2010

Av maria - 24 februari 2010 21:10

hej igen har inte typ orkar att skriva i bloggen på typ fett länge jag vet :S sory men har inte orkata fan :S sorry måste bli branu!"

i morgon är det prakig i resturangen i skolan i köke :s men typ 2 eller 3 av kockarna var sjuka så undara äns om vi ska vara dära jag menar kan inte såå mycket som det kan hoppas att det bara typ blir en kock :D så då får vi nång gå hem:D skönt!!!!!!!!!!!!!!  ajaj ska typ till vårdcentralen å bara prata eller så åker jag hemm å ringer  .Dhha får se hur det blir fast det blir ju inte äns fören på fredag för jag har ju haft magont typ länge eller då och då så vill fråga vad det kan vara :S ajja annas går det inte så bra med mig å min kille orkar inte skriva vf :(

Av maria - 23 februari 2010 21:15

i dag hade vi inval för 3an :D haha valade servering :D haha kul? sen var det dära tillvalen såå bläääää men det blev kondis a :D sen extrapratik sen typ naturkunska b :D hahaha

Av maria - 22 februari 2010 00:08



SAKANER ER ALLA SOM JAG HAR GÅTT MISSTE OM NI FINNS I MITT HJÄRTA<3 ÄLSKER ER ALLA SÅÅÅ MYCKET<3<3 RIP


















Av maria - 22 februari 2010 00:06

nuuu är det en vecka kvar till sportlovet :D fan v ad  slönt :S snart ska man sova för att kunnda gå upp i morgon:S ajja  orkar typ inte :S haha ajaja men hoppas dagen går fort :D puss _!

Av maria - 21 februari 2010 21:30

ahaha i dag har det inte hänt nååttt var bara på kals hhaah sorry har inte orkart skriva :S nått :s men ska börja nu igen :D

d

Av maria - 20 februari 2010 19:45

i dag så är det bara en lite tjej kväll har köpt nya saker i dag fick ju 100 kr på hm av vickys plast mamma :D bara för vi har hjälpt så  mycket:D

haha ajja herå

Av maria - 19 februari 2010 12:53

hej alla igen:D ska snart ta en skön duch :D men först måste man städa :)

ska byta lakan ;)

damsuga :D

toragolven:D

kul va?? naj så dära men man blir såå glad sen när man kommer hemm å det e rent och fint :D i morgon ska jag nång till solna på dagen för att kanse lämmna in cv :D hee :D;)   men i dag då?? ju ska ju städa ducha sen vid 4 ska jag träffa vicky å sen ska vi hämta henns små skyskon på dagis :D hee så vi ska passa dem ettt tag å lag mat :D hee det e super kul;D (A) SKA LETA upp en bra låt nu och ladda upp bilder sen blir det dags att städa :D

Av maria - 19 februari 2010 07:21

GOD MORGON ALLA :d FY VAD MYCKET SNÖÖÖ DET ÄR UTE I DAG :( USH AJJA SKA FIXA MIG NU :d

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards