mariaslive

Alla inlägg under februari 2010

Av maria - 16 februari 2010 23:09

näääää nu orkar jag inte mera såååå jag säger god natt :D
































                                                 


                                                  
                                                                                  






 

GOD NATT




SOV SÖTT :d


Av maria - 16 februari 2010 23:06

ja hur har min dag varit i dag ???

joo det har varit fett skön inte mycket att göra alls men endå är jag såååå trött skönt att detär lov snart fyyy fan vad man ska sova ut :D sen kommer ju fan påsklovet sen sommarlovet :D näää men va skönt :D inte sant??? ajja snart ska man sova ska bara titta på några saker inna :D

juste har typ 10 cv nu så ska fixa mera i morgon :D

Av maria - 16 februari 2010 23:05

nu ska jag ger lite olia recet tyvärr blir det ingen bild er utan bara recept på den första året i köket :D men kommer ¨n¨ång göra om det snart om ni vill :) å då kan jag lägg upp bilder :D









första  är  en snbb räksoppa:)






ingredienser



buljong(gärna lax eller skladjur)

grädde

räkor

dill

mjukost med räkor


gör så hära :)


1 skala dina räkor och fördela i botten på tallrikar

2koka på bulongen och grädden

3montera nerd en generös klick med mjukosten

4 i med dillen

5 severa gärna med nån krutong eller ett cheese staw till:)

;D

Av maria - 16 februari 2010 22:58

 jappp gamma låter sitter man och lyssnar på (A) hee när man var lite som

ida sommar vissa :d men det sjuger man endå typ nu:D

men minns låte vad det är bra att jag har dig ? i nils karlsonpyssling ;)

och emils alla låter (A) hee aa det finns många gammal minnen :)

:D

Av maria - 16 februari 2010 22:55

ett minne ;(

Av maria - 16 februari 2010 22:52

har du sätt en bra film :) tipas den då så sätter jag ut den i bloggen kanse :D

Av maria - 16 februari 2010 22:39



























 nu måste jag även säga att jag man blir sur när man söker på gammla Astrid Lingren filmer och vissa har gjort om dom:@ tilll fula ord :S snälla vad fan :S


Av maria - 16 februari 2010 22:37

hahaha har typ skrivt eller gjort 300 inlägg i feb :O:O om typ inget :Shahaha :S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Skapa flashcards