mariaslive

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av maria - 25 januari 2010 23:21

                                    god nattt<3

 

 

 

alla sötnosar :)     

 

 

 

                               

 

 

 

           sov söttttt









älskar mina vänner familjen:)



Av maria - 25 januari 2010 23:20

            hej alla nu ska man ta och sova :) heeee

                 vi hörs i morgon:)

:D

Av maria - 25 januari 2010 23:17

  choladmousse med hallon;)


  

;)

Av maria - 25 januari 2010 22:59

ligger nu sängen kan nu typ alla fråror :D hoppas jag kommersäkert glömma allt i mrogn börjar typ bli sjuk igen :S:Oajaja  vad  ska man göra:( men vill jag HA SOMMMMMMAR OCH DET E NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN DET BARA INTE GÅR FORT !!!!!!! MEN MEN HAR INTE så mycket att säga i dag :( har ont i hvudet och mår lite illa:Sän:O men ska sova snart sen vakna vid 7 för att gå in och ducha :D skön:D




     







  

Av maria - 25 januari 2010 22:12

                                  VAD SKA MAN SÄGA ???

DET FINNS TYP SÅ MYCKET MAN VILL SÄGA MEN INTE KANSE VÅGAR??

JUST NU ÄR MITT LIV OKEJ OM JAG SKA VARA ÄRLIG SKOLAN E HÅRD PRESS MIN FARMOR E SJUK:( OCH MIN MORMOR BÖRJAR BLI GAMMAL:( ALLT PÅ EN GÅNG VISST SKA JAG INTE KLAGA NU JAG HAR TUR SOM HAR DET HÄR VID MIN SIDA OCH SÅ HAR JAG OCHSÅ EN SÅÅ UNDERBAR FAMILJ OCH VÄNNER MED :)  MEN  DET E JOBBIGT JUST NU:(  ÖNSKA MAN BARA KUNNDE SPOLA TILLBAKA TILL DÅ MAN VAR LITEN :( MEN NU GÅR DET INTE :( MEN MEN NU SKA JAG PLOCKA UT TVÄTTEN SEN PLUGGA LITE :) KANSE SKRIVER NÅTT SEN OM JAG ORKAR :Dannas får nu sov sååå gött så hörs vi morgon:D pussss :D

Av maria - 25 januari 2010 21:55

             




















  på väg hemm:(

                                                          
  

Av maria - 25 januari 2010 21:44

hej :D sitter nu i soffan:D kom nyss hemm från pappa var och hälsade på min faster och farbor som har kommit hit :D från Greklnad :D :D har  saknat  det jätte mycket :D hee ska snart plugga lite till:D:D


















  

Av maria - 25 januari 2010 12:47

                        MARia lista på vad hon gillar och inte gillar

 

 

 

 

 

                               gillar inte

 

                     1:rassister

 

                      2 krig,

 

 

                       3 : spruttor,spindlar,inskter 

 

 

 

 

gillar :

 1:familjen,vänner

2: sommaren

3 Grekland,Norge :D

4  mat ;D

5

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards