mariaslive

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av maria - 22 januari 2010 10:25

  bild (1)



  

                








KOMMNTERA GÄRA VILKEN BILD JAG FIXA Å GÖRA I SVART VIT VÄLJ 2 :)

Av maria - 22 januari 2010 10:11

hej alla glad :)  ligger i soffan har varit i skolan och pluggat lite :) men fick ont ihvudet så åkte hemm:) hee ja nu ska man bara chilla lite tils 2 sen träffa kussen:) sen hemm och fixa sig vänta på mamma ska komma hemma med mat :) och det blir tahi i dag ;D fett gott asså;) men har inte så mycket att säga just nu kommer när nått att säga :D

Av maria - 22 januari 2010 00:28

    nu ska jag berätta om en person som jag älskar så mycket på jorden att jag kan göra vad som hälst för henne, i 18 år har hon varit vid min sida även om hon bodde i Grekland då :( men nu bor hon hära ...... men en dag komm en mening jag aldrig ville höra aldrig trode jag skulle få höra att du var sjuk i cancer :( grät mig till söms flera nätter var mig inte själv ett tag :(  vill bara dö? av att veta det :(  ba till gud att du skulle bli bra i flera måndar gick jag med kännslan och tänkte hela tiden :( vill och ville tro att det skulle bli bra att gud skulle fixa allt så allt kunnde bli som för :( men hade fel nu vet jag sanning att inget kommer bli som för ellerr jo du kmmer alldit att var min farmor som jag älsar högt på den jord  men det jag menar nu närjag vet att du har bara några månader kvar det e det inget kommer bli som för då:( eller  det blir det för du kommer att finnas i mitt hjära för evigt farmor om endå jag kunnde säga hur rädd jage nu men vill inte vissa dig farmor du e min andrahalv utan dig kan jag inte leva fattar inte hur jag ska kunna klara mig utan dig  allt kommer kännas sååå tommt men e sååååååå glad att du e kvar är nu med mig farmor lovar dig jag älskar dig som fan och inget kan skilja oss åt du är den klaraste stjärna på min himel den stjäran jag allid kommer att se vart jag än går farmor du är den bästa FARMOR MAN kan ha men vad än som händer så kommer jag att älska dig för du är min ängel mitt liv mitt allt  farmor snälla hållt ut :(  fARMOR JAG ÄLSKAR DIG MEST !!!!!!!!! ÄVEN OM JORDEN GÅR UNDER SÅ KOMMER JAG ÄLSKA DIG OCH NÄR JAG VÄLL KNACKAR PÅ HILMELNS PORT LOVA ATT MÖTTA MIG DÄR DÅ<3 FARMOR EGO SAGAPO POLI <3



    







  




Av maria - 22 januari 2010 00:24

nu ska man sart sova :D gud vad skönt hoppas jag kan sova i natt då kunnde inte sommna i går:( fan det var jobbigt ;( men ska upp vid kvart över 7 för att ducha hhaa :) ajaj sen ska man till skolan för att plugga lite :) sen hemm sen träffa sin kusse vid halv 3 :D ska köpa sakar ;) men det får ni veta i morgon när jag har tid :D hee  men men  pusss:D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards