mariaslive

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av maria - 21 januari 2010 18:54

nu sitter jag oh väntar på att mamma ska komma hemm med mat från doken(macdonals haha )  e jätte hungrig :O ajja och hon har typ stor handlat me henns kille som har bil:) skönt jU;) wow i morgon e fredag :D:D yeeesssss :D blir skolan fram till typ halv 10:) ska bara plugga :D haha kul va???  haha sen åker jag hemma :D villlar lite tar och torkr golvet som jag inte orkade i dag :D hahaha  nice :)sen  den vanliga ducha äta kanse hemma eller ute vet ej än xD sen blir det ut :)  med bästisn vicky :) woow får se vad vi gör kanse blir kista sen stan ett tag :D nice nice ;)<3 lovveee yaaa nää nu ska jag gå för mamma kommer väll snart :D hee puss och EN stor kram:)

Av maria - 21 januari 2010 16:47

nån som kan säga en bra film som går på bio???

:D

Av maria - 21 januari 2010 16:41

komm nyss hemm från vällingby var där en kortis me mamma och lille sysran :) för hon ska på fest haha:) så hon köpe några saker hon skulle ge henne :P men e jätte trött :S ska plugga lite mera på religonen :D sen blri det teven:D

Av maria - 21 januari 2010 13:24

he alla har nu städa upp allt från golvet det var ju typ bara lite kläder som jag hade i går och kuddarna sen byte jag säng kläderna :) såå nu måste jag dumsug torka :( ush det e det jobbigast :( men tor jag vill ta en duch först :) får se vad som händer :) ajaj har inget att göra just nu :( käner mig häng :O orkar typ inte göra nått:( snart kommer min under bara faster och min farbor (henns man) till  Svergie från Grekland :D  jätte kul henne såg jag sist i sep föra året men min farbor var det jätte länge sen så på måndag blir det nång hemm till pappi:D kul ää nu ska jag ta den däraduchen sen damsug och torka :)

mvh Maria :) pusss

Av maria - 21 januari 2010 11:38

  


från Grekland i sommar saknar det som fan vill tillbaka:(       här e man 18 år den 12/9-09:D     

:D

Av maria - 21 januari 2010 11:27

nu har pluggat lite :) kan typ alla frågor utom 4 kanse :) stolt mamma får förhöra mig sen :)  hee men nu ska jag snart se nått på tven:) kul sen städa rumet sen  blri det n¨ång en  duch :Dskönt :) men men känner mig lite bra nu men ska endå plugga i skolan i morgon:) så kan kan klara provet :D  

nu ska jag ta och göra lite annat pusss:D

:D

Av maria - 21 januari 2010 11:27

nu har pluggat lite :) kan typ alla frågor utom 4 kanse :) stolt mamma får förhöra mig sen :)  hee men nu ska jag snart se nått på tven:) kul sen städa rumet sen  blri det n¨ång en  duch :Dskönt :) men men känner mig lite bra nu men ska endå plugga i skolan i morgon:) så kan kan klara provet :D  

nu ska jag ta och göra lite annat pusss:D

Av maria - 21 januari 2010 10:12



HEJ ALLA GLAD :)

sitter hemma nu i köket hee ska plugga lite religon efter som vi har et prov på

tisdag :( men skulle ha haft pratik i ett kök i dag men känner mig så dära fortfarnde som jag har gjort nu i 2 veckor typ:( ajja

vad kan man säga mera ??   kommer inte på nått just nu så får väll skriva när jag vet nått mera som e kul att säga :)

puss och kram vi ses på stan :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Ovido - Quiz & Flashcards