mariaslive

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av maria - 19 januari 2010 22:15

     






    

Av maria - 19 januari 2010 22:05

NÅN SOM VET HUR MAN KAN LÄGGA UPP FLERA BILDER HÖGST UPP PÅ SIN SIDA I STÄLLET FÖR BLOGGENS NAMN !! HJÄLP SNÄLLA

:D

Av maria - 19 januari 2010 21:58

hej alla godigar här är jag igen har kanse 3 bloggar här nu men det blir nått fel varje gång :S så kommer inte inn:S men ska nu inte glömma detta namn:)

ja vad ska man säga ??  det finns så mycket  man vill skriva men man måste ju tänka att det kan finns måna som läser detta :S ?? sååå.... men jag ska börjar med att säga att jag e  jätte ledse för att jag och några vänner glider i sär :S och det har typ varit så sen sommars :S ?? asså  :O det var tusen år sen vi alla var tsm :S  alla vi  jag vicky pawo anna bella :S men kommer vi hitta tillbaka till varandra och göra så att allt blev som för ??? vet ej :S men det kommer kännas sjukt om vi gör det på ett sätt :S sist vi alla var var när jag fyllde 18 den 12 sep:S sen har vi ala inte varit med varndra :S :o det e ju sjukt :(   men e typ jätte trött nu i dag har haft ett ämne i dag som jag HATAR !!! hon pratar med oss som vi våre små barn :S shit :O :@ ajaj men sluuta vid  13 :30 i dag men föra termen var jag lixom hemma då:S men nu ska jag logga ut tor jag för börjar 7:55 i morgon :S orkar inte gååå upp men har mat och vi:D  läser ju resturagen servering :D hee   :D men ni får ha de så bra å ses vi :D pussss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du inressarad för http://www.partylite.se
 ja
 nej
 kanse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bilder

maria

Flash Clocks

Flash Clocks

des

mp3

värd

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 943 kr</a></noscript>

pris

script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjEwNzUx&d=3">

mm

mm

aaa


Skapa flashcards